לא רק בארצות הברית- איפה מוצאים בוקסרפינג בארץ?

המילה הכתובה זה דבר שמעניין אתכם? ובכן, זה לא משנה אם אתם קוראים ספר חדש מדי שבוע, אם אתם אוהבים לקרוא כתבות מגזין וכותרות בעיתונים, אם אתם כותבים למגירה במשך עשרות שנים או שאתם שומרים הגיגים ונקודות למחשבה בטלפון החכם שלכם – אתם חייבים להכיר את הטרנד שמתאים בדיוק לכם. זה נקרא בוקסרפינג וזוהי הזדמנות שלכם להקריא טקסטים שאתם חושבים שהם מעניינים אפילו לא אתם קראתם אותם, ולחלופין להחשף לטקסטים כאלו. חלקכם אולי חושבים שמדובר על מועדון קריאה בו מחליפים חוויות על ספרים שכל המשתתפים קראו או קבוצת שירה בה כל אחד משתף טקסטים שהוא כתב – אבל האמת היא שזה לא אף אחד מהדברים הללו, אלא טרנד חם ומיוחד עם חוקים משלו. איך זה עובד ואיפה תוכלו למצוא קבוצות כאלו בארץ? הנה כל מה שחשוב לדעת על הבוקסרפינג.

איך זה עובד?

ובכן, חשוב לדעת קודם כל שלקבוצות הללו יש חוקים ברורים וקבועים מראש:

  • זהות המשתתפים: המשתתפים לא מזדהים בשמם ואין צורך לומר את השם או את הרקע שהביא אתכם לקבוצה. אם הטקסטים שאתם מקריאים כוללים מידע עליכם זה בסדר ואם החלטתם לפתח קשר כלשהו עם אחד המשתתפים לאחר המפגש זה בסדר גם, אבל לא במהלכו.
  • עקרון המשתתף החדש: בכל מפגש של בוקסרפינג חייב על פי הכללים להיות משתתף חדש אחד לפחות, כך שלא יקרה מצב בו כל חברי הקבוצה מכירים זה את זה מהמפגשים הקודמים.
  • אורך הטקסט: בעקרון – אתם יכולים להקריא כל טקסט שאתם רוצים. שירים או סיפורים שכתבתם, הודעות ווטסאפ שלכם או של אחרים, קטעים מעניינים שנתקלתם בהם הרשת ובעצם כל סוג טקסט שעולה על רוחכם. המגבלה היחידה היא שאסור לטקסט להיות ארוך יותר מעמוד וחצי של ספר ממוצע.

לא רק בארצות הברית- איפה מוצאים בוקסרפינג בארץ?

איפה למצוא מפגשים כאלו בארץ?

ובכן, הטרנד החל לפני כמה שנים, אבל מאז הוא צבר תאוצה בצורה מרשימה, ככה שכיום אפשר למצוא לא מעט קבוצות ברחבי הארץ ובפרט בערים הגדולות תל אביב וירושלים. חשוב לדעת שהמפגשים הם בעלי אופי סודי למחצה, על אף שאינם חסויים וכמובן שכן מי שרוצה מוזמן להשתתף בהם. על מנת למצוא את הקבוצה הקרובה עליכם אנחנו ממליצים להיכנס לקבוצת הפייסבוק של בוקסרפינג בארץ ולמצוא שם את הקבוצה שקרובה אליכם.

מה הרעיון של הבוקסרפינג?

ובכן, הרעיון כאן או חשיפה והיכרות עם עולם הפנימי והרוחני של אנשים זרים מבלי לעשות זאת באופן פורמלי ויבש כמו שאנחנו מכירים. כל משתתף שמקריא טקסט, למעשה מביא הצצה חטופה לעולמו הפנימי. זה יכול להיות אדם שבוחר להקריא הודעות טקסט עם מושא אהבה שהגיע לקיצו, כאלו שבוחרים לשתף בתכנים קצרים שכתבו בעצמם, אנשים שמקריאים חוות דעת רפואיות ובעצם כך משתפים במצבם הרפואי וכן הלאה.

חשוב לשים לב שאומנם לא מדובר על פלטפורמה למפגשים והיכרויות, אבל כן באופן עקיף נוצרים קשרים בין אנשים בקבוצות הללו וזה אחד הדברים הכי מעניינים לגביהם.

אנו בהחלט ממליצים לנסות זאת ולבקר במפגש הבא בקבוצה שקרובה אליכם אותה תוכלו למצוא בקלות בפייסבוק.

נגישות